اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصرار بی‌دلیل اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و مخالفت فدراسیون

پای حاشیه به تنیس اصفهان باز شد

خبرگزاری فارس: اصرار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای انتخاب فرد پیشنهادی برای سرپرستی هیئت تنیس و مخالفت فدراسیون با این گزینه موجب شده تا تنیس اصفهان وضعیت بلاتکلیفی را سپری کند و پای حاشیه به این هیئت نیز باز شود.

پای حاشیه به تنیس اصفهان باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چند ماه قبل بود که با پایان یافتن دوره ریاست منوچهر مومن‌زاده در هیئت تنیس، وی به طور رسمی از فعالیت در این هیئت خداحافظی کرد.

با این حال و پس از گذشت چند ماه، هنوز مجمع انتخاباتی هیئت تنیس برگزار نشده و این هیئت بدون سرپرست یا رئیس به فعالیت خود با برخی از اعضای کادر سابق هیئت ادامه می‌دهد.

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گزینه‌ای را برای سرپرستی و در ادامه ریاست هیئت در نظر دارد و وی را نیز به فدراسیون تنیس روی میز معرفی کرده است.

با این حال فدراسیون با گزینه پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان موافق نبوده و از این رو حکم سرپرستی وی را صدر نکرده است تا بلاتکلیفی این هیئت ادامه داشته باشد.

قرار بود اواخر آذرماه مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شود که به دلیل بروز برخی ناهماهنگی‌ها این امر رخ نداد.

در حال حاضر اختلاف نظرهایی در هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به وجود آمده و مسئولان هیئت قبلی روی گزینه دیگری نظر داشته و اداره کل نیز گزینه دیگری را مدنظر دارد تا مجموع این عوامل موجب شود که پی حاشیه به هیئت تنیس استان اصفهان که همواره از بی حاشیه‌ترین هیئت‌های ورزشی بوده، باز شود.

به نظر می‌رسد با وجود مخالفت ضمنی فدراسیون با گزینه پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، قصد کوتاه آمدن از مواضعش را نداشته و همچنان روی معرفی این گزینه اصرار دارد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول