اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون تنیس روی میز:

امور تنیس اصفهان از طریق هیئت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: تا زمانی که در فدراسیون حضور داشته باشم، امور تنیس روی میز استان اصفهان تنها از طریق هیئت پیگیری می‌شود.

امور تنیس اصفهان از طریق هیئت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احسان باقری بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع تنیس روی میز استان اصفهان از معدود مجامعی بود که تعداد زیادی از کاندیداها حضور داشته و صحبت‌هایشان را مطرح کردند.

وی با ابراز خرسندی نسبت به سرانجام رسیدن این مجمع تصریح کرد: رئیس جدید هیئت به سبب وجود آرای متفاوت در رشته تنیس روی میز اصفهان کار دشواری را پیش رو دارد و باید با همراهی جامعه این رشته در راستای پیشرفت هر چه بیشتر تنیس روی میز گام بردارد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه اصفهان در رشته‌‌هایی مانند هندبال، بسکتبال و فوتبال حرف نخست را در کشور می‌زند، تصریح کرد: انتظار می‌رود در رشته تنیس روی میز نیز اصفهان به یکی از قطب‌های این رشته تبدیل شود که اصل اولیه آن تعامل است.

وی ادامه داد: بیماری تاریخی ایرانی‌ها وجود نداشتن روحیه شراکت و همکاری است و از این لحاظ ضربه‌های زیادی را خورده‌ایم.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان مهدی تکابی با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

برای این مجمع هشت نفر کاندید شده بودند که برخی در جلسه حضور نیافته و برخی دیگر انصراف دادند.

انتهای پیام/63006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول