اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دهه فجر

نهاوند و همدان فاتحان مسابقات تنیس روی میز همدان شدند

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان از برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: تیم‌های نهاوند و همدان در رده مختلف سنی به قهرمانی رسیدند.

نهاوند و همدان فاتحان مسابقات تنیس روی میز همدان شدند

حمید نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هام انجام و تقویم ورزشی سال 91 هیئت تنیس روی میز استان همدان در ایام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه تنیس روی میز در بخش آقایان در سه رده سنی زیر 10 سال، زیر 15 سال و بزرگسالان به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها بیش از 115 ورزشکار از شهرستان‌های همدان، رزن، بهار، نهاوند و لالجین حضور داشتند و به صورت دو حذفی در سالن ورزش کارگران شهر همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان اضافه کرد: در رده سنی زیر 10 سال که با استقبال کم‌نظیری روبرو شد 22 ورزشکار با یکدیگر به مبارزه پرداختند که در پایان محمدامین شجاعیان، پویا مجیدی و امیر سیف همگی از نهاوند موفق شدند با شکست تمام رقبای خود به عناوین اول تا سوم این رده سنی دست یابند.

وی یادآور شد: به دلیل ایجاد مدارس تنیس روی میز در شهرستان نهاوند و رشد بسیار چشمگیر این رشته و به دلیل کسب سه عنوان اول تا سوم رده سنی زیر 10 سال از سوی هیئت استان فرهاد مجیدی و میثم سلگی مربیان تیم نهاوند و تقدیر از تلاش‌های این دو مربی جوان هدایای اهدا شد.

نظری تصریح کرد: در زیر 15 سال 37 تنیسور حضور داشتند که در پایان جدول دو حذفی این رقابت‌ها قهرمانی به امید بشیری از همدان رسید مازیار شمسایی و محمدحسین مروتی از همدان در جایگاه دوم و سوم این رده ایستادند.

وی ادامه داد: حضور 56 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان از نکات جالب توجه این مسابقات بود که باعث شده بود سطح کیفی رقابت‌ها بالا برود در نهایت با نظر کمیته فنی این بازی‌ها به شش نفر برتر جوایزی اهدا شد که بر این اساس حامد موسیوند از همدان قهرمان شد، مهدی نوروزی، حمیدرضا بیات، حمید فرهانی، بابک اصغریان و مسعود عزیزیان همگی از همدان در دوم تا ششم این مسابقات ایستادند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در این رقابت‌های یک روزه محمد حمیدی، فرهاد ظهیری و محمدرضا صنعتی به عنوان سرداور و همچنین نادر شاملو به عنوان سرپرست فنی حضور داشتند.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول