اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار درچه:

تصمیمی برای انصراف از کاندیداتوری هیئت تنیس روی میز نگرفته‌ام

خبرگزاری فارس: شهردار درچه گفت: هنوز تصمیمی در مورد انصراف از کاندیداتوری ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان نگرفته‌ام و در جریان انصراف سایر کاندیداها به سود خودم نیستم.

تصمیمی برای انصراف از کاندیداتوری هیئت تنیس روی میز نگرفته‌ام

علیرضا اطهری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد ثبت نامش برای ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: به دلایلی که تمایلی برای بازگویی آن‌ها ندارم برای ریاست هیئت کاندیدا شدم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی حضورش در انتخابات به عنوان نماینده یک گروه خاص تصریح کرد: تا حدودی این مسئله صحت دارد و به پیشنهاد افرادی برای ریاست هیئت کاندیدا شدم.

شهردار درچه در پاسخ به سئوال دیگری در مورد شکست احتمالی وی در انتخابات و بد بودن آن برای وجهه کاریش گفت: زمانی که ثبت نام کردم، از مسائل زیادی خبر نداشتم اما به مرور در جریان برخی از اتفاقات رخ داده قرار گرفتم.

وی با رد شایعه انصرافش از کاندیداتوری هیئت تنیس روی میز استان اصفهان افزود: فشاری برای استعفا دادن و کنار رفتن از ریاست هیئت به من وارد نشده و در صورتی که به این نتیجه برسم، تا پیش از زمان انتخاب استعفا می‌دهم.

اطهری‌فر با بیان اینکه تمایلی ندارد در این باره گفت‌وگوی بیشتری انجام دهد، از پاسخگویی به سئوالات دیگر امتناع کرد.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز شنبه در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول