اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تنیس استان همدان خبر داد

قضاوت داور جوان همدانی در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تنیس استان همدان از قضاوت داور بین‌المللی نشان برنز همدانی در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا خبر داد.

قضاوت داور جوان همدانی در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا

سیدامیر برقعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: هیئت تنیس استان همدان در سال‌های اخیر توانسته در زمینه‌های مختلف رشد چشمگیری در کشور داشته باشد و حضور یکی از داوران بین‌المللی کشورمان در مسابقات مختلف و جام‌های متعبر جهان تأییدی بر این ادعاست.

وی افزود: سیدعادل برقعی داور نشان برنز کشورمان در نخستین مسابقات سال 2013 به دعوت فدراسیون جهانی تنیس در مسابقات تنیس ملبورن استرالیا (اپن) که یکی از 4 گرند اسلم‌های معتبر دنیا به حساب می‌آید، قضاوت و حضور داشت.

سرپرست هیئت تنیس استان همدان تصریح کرد: با توجه به عملکرد مثبت این داور جوان همدانی کشور به دعوت فدراسیون جهانی تنیس (ITF) در دومین قضاوت سال جاری میلادی، برقعی در رقابت‌های دیویس کاپ قضاوت می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس این اعلام، سیدعادل برقعی در مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه یک آسیا و اقیانوسیه بازی تیم‌های ژاپن و اندونزی را قضاوت خواهد کرد.

برقعی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به سرپرستی اداره شدن هیئت همدان تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت مشخص شده یا خیر، ابراز داشت: خوشبختانه با هماهنگی انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین فدراسیون تنیس کشورمان در اواخر هفته آینده مجمع انتخاباتی استان همدان برگزار می‌شود تا با رأی‌گیری اعضای مجمع، رئیس جدید مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسئولان فدراسیون تنیس برای حضور در مجمع انتخاباتی هیئت به همدان سفر خواهند کرد تا از مراحل ساخت آکادمی تنیس استان همدان بازدیدی به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ در یک اتفاق نادر و جالب توجه، سید عادل و سید امیر برقعی که هر دو برادر هستند، برای احراز پست ریاست هیئت تنیس استان همدان نام نویسی کردند تا یکی از دو برادر برای این سمت از سوی اعضای مجمع انتخاب شوند.

انتهای پیام/89020/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول