اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود خبر داد

اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی با 13 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود از اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی با 13 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی با 13 میلیارد ریال اعتبار

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اشتغالزایی را یکی از اولویت‌های کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان مهم‌ترین برنامه کمیته امداد برای توانمند سازی و خودکفایی مددجویان است، اضافه کرد: خوشبختانه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات چشمگیری توسط کمیته امداد ایجرود در بحث اشتغالزایی مددجویان این نهاد صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه با اشتغالزایی برای مددجویان جامعه هدف این نهاد از مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شده‌اند، افزود: در 10 ماهه گذشته از سال جاری 132 مورد شغل برای مددجویان ایجرودی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اشتغالزایی این تعداد مددجو 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: مشاغل ایجاد شده در زمینه مشاغل خرد، کارانگیزی و مشاغل خانگی بوده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف کمیته امداد در راستای اشتغالزایی به مددجویان نیز اشاره داشت و گفت: ایجاد انگیزه و شادابی و نشاط در بین خانواده‌های زیر پوشش از عمده اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

وی همچنین افزایش اعتماد به نفس مددجویان را نیز از دیگر اهداف اجرای طرح‌های اشتغالزایی مددجویی عنوان کرد و گفت: ایجاد حس فعالیت دسته جمعی در بین مددجویان و همچنین ایجاد توانایی در مددجویان برای حضور در اجتماع نیز از دیگر اهدافی است که با اجرای طرح‌های اشتغالزایی عملی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از طرح‌های مشارکتی اجرایی توسط کمیته امداد نیز اشاره داشت و گفت: این طرح‌ها در راستای کمک‌رسانی بیشتر به مددجویان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ماعون، رضوان، محسنین، اکرام ایتام و صدقات از جمله طرح‌های اجرایی این نهاد هستند، افزود: طرح اکرام ایتام طرحی است که به خوبی در بین مردم شهرستان جا افتاده و سالانه کمک‌های بسیاری در قالب این طرح جمع‌آوری می‌شود.

حسینی در ادامه به مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح اکرام ایتام گفت: در 10 ماهه امسال 499 میلیون و 456 هزار ریال از سوی حامیان به ایتام ایجرودی کمک شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 303 حامی با کمیته امداد ایجرود همکاری دارند، افزود: همچنین تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد ایجرود نیز 96 نفر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی کمیته امداد برای جذب حامی خبر داد و گفت: خیرین به منظور آغاز همکاری با این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این نهاد و یا دفتر کمیته امداد این شهرستان نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول