اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

ایجاد 2 هزار شغل برای معلولان آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال 2 هزار شغل جدید برای معلولان توسط اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی ایجاد شده است.

ایجاد 2 هزار شغل برای معلولان آذربایجان‌غربی

محمود شیخ‌ علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهزیستی آذربایجان‌غربی در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد اقدامات مؤثری را انجام داده است.

وی با اشاره به رتبه نخست آذربایجان‌غربی در این زمینه، تصریح کرد: اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی رتبه نخست در ایجاد اشتغال برای معلولان را در سطح کشور کسب کرده است.

علیزاده با اشاره به اشتغال ایجاد شده برای معلولان در آذربایجان‌غربی، افزود: در سال جاری برای 2 هزار معلول در این استان شغل جدید ایجاد شده‌ است.

وی با بیان اینکه این میزان اشتغال به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده است، گفت: سهم سه درصدی معلولان از سهمیه استخدامی ادارات نیز در این آمار لحاظ شده است.

علیزاده با بیان اینکه بخشی از این اشتغال از طریق وام خوداشتغالی ایجاد شده است، اظهار داشت: برای معلولانی که توانایی کار دارند وام خوداشتغالی پرداخت می‌شود تا از این طریق شغل مناسبی برای خود ایجاد کنند.

وی با اشاره به سهمیه اشتغال استان اعلام کرد: سهم اشتغال اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی یک هزار و 500 شغل است که با توجه به عملکرد عالی این اداره در ایجاد اشتغال شاهد تحقق تعداد اشتغال بیش از سهمیه تعیین شده هستیم.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول