اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

ایجاد 5024 شغل در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بهار پنج هزار و 345 نفر بوده که برای پنج هزار و 24 نفر اشتغال ایجاد شده است.

ایجاد 5024 شغل در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهار اظهار داشت: اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است که همه باید تلاش کنیم تا اشتغال جوانان جویای کار فراهم شود.

وی ادامه داد: تعهد ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بهار پنج هزار و 345 نفر بوده که برای پنج هزار و 24 نفر ایجاد اشتغال شده است.

 معاون فرماندار بهار خاطرنشان کرد: در سال جاری میزان تعهد اشتغال استان در دو بخش مسکن به تعداد دو هزار و 292 نفر و غیر مسکن دو هزار و 732 شغل است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال در سطح استان رتبه سوم را کسب کرده و در بخش معرفی مشاغل نمونه کشوری از سه طرح برتر انتخاب شده از کل کشور یک طرح مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)  این شهرستان است.

سلطانی‌راد عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و دشمن در مقابل این شعار ایستادگی کرده و از طریق اقتصاد وارد شده، همه باید دست به دست هم داده تا هجمه اقتصادی را خنثی کنیم.

وی اظهار داشت: باید این شعار را عملیاتی کنیم تا اشتغال جوانان نیز فراهم شود که در این راستا امروز وظیفه مدیران سنگین‌تر از گذشته شده است.

معاون فرماندار بهار حمایت از مشاغل خانگی را یکی از اولویت‌های مهم شهرستان بیان کرد و گفت: سهمیه شهرستان بهار در رابطه با تسهیلات مشاغل خانگی 43 هزار و 192 میلیون ریال است که تاکنون 20 هزار و 351 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 443 فقره مجوز مشاغل خانگی در شهرستان بهار صادر شده است.

انتهای پیام/2499/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول