اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان خبر داد

ایجاد 6500 فرصت شغلی در تعاونی‌های کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: طی 9 ماهه امسال بیش از 6 هزار و 500 فرصت شغلی جدید در تعاونی‌های جدیدالتأسیس استان کرمان ایجاد شده است.

ایجاد 6500 فرصت شغلی در تعاونی‌های کرمان

حسن رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته بالغ بر 400 شرکت تعاونی در استان کرمان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این تعداد تعاونی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

وی سرمایه ثبتی این شرکت‌ها را حدود 9 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بیشتر این تعاونی‌ها در زمینه تولیدی به ثبت رسیده است و تعداد فرصت شغلی ایجاد شده به وسیله این شرکت‌ها 6 هزار و 578 شغل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان داشت: هم‌اکنون 8 هزار و 232 تعاونی در استان کرمان به ثبت رسیده که از این تعداد 5 هزار و 417 تعاونی به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از بخش تعاون در زمینه‌های مختلف گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای ایجاد شغل برای افراد جویای کار تشکیل تعاونی و استفاده از سرمایه‌های خرد در راستای تحقق اهداف اقتصادی سودآور و توسعه استان کرمان است.

رحمانی با اشاره به موفقیت تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف طی سال‌های اخیر عنوان کرد: اطلاع از قوانین تعاونی‌ها و مطالعه لازم در زمینه فرصت‌ها و تهدیدهای تعاونی مورد نظر می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت تعاونی داشته باشد.

انتهای پیام/2446/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول