اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان اعلام کرد

عدم تعریف شغلی برای واحدها و دکه‌های عوارضی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: برای دکه‌ها و واحدهای صنفی فعال در عوارضی زنجان تعریف شغلی وجود ندارد.

عدم تعریف شغلی برای واحدها و دکه‌های عوارضی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید کاوندی دوشنبه‌شب در جلسه هماهنگی کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به فعالیت واحدهای صنفی و دکه‌های موجود در عوارضی زنجان در بخش‌های مختلف تعریف شغلی لازم برای این واحدها انجام نشده است.

وی با بیان اینکه این واحدها از طریق بخش‌های مختلف صنفی درآمدزایی می‌کنند، افزود: تداخل صنفی نیز در این واحدها دیده می‌شود.

*مشکلات واحدهای صنفی عوارضی زنجان ریشه‌ای است

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات این واحدها ریشه‌ای است، افزود: تاکنون برای حل مشکلات این واحدها جلسات مختلفی برگزار شده است.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات این واحدها تاکید کرد و افزود: باید سازمان‌های مرتبط به ویژه افراد دخیل در این امر در کمیته، اقدامات لازم را برای حل مشکلات این واحدها انجام دهند.

کاوندی از آمادگی مجمع امور صنفی استان زنجان برای حل مشکلات این واحدها خبر داد و افزود: چندین مورد بازرسی از سوی این مجمع در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها دارای مشکلات بهداشتی هستند، افزود: باید مشکلات بهداشتی این واحدها نیز حل شود.

*آسیب‌شناسی واحدهای صنفی عوارضی زنجان

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان بر ضرورت آسیب‌شناسی مشکلات این واحدها تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکلات این واحدها انجام شود.

وی با بیان اینکه پلمپ واحدهای فاقد پروانه از سوی مجمع امور صنفی انجام می‌شود، افزود: مشکلی برای بازرسی از این واحدها وجود ندارد.

*تنها هفت واحد صنفی در عوارضی زنجان دارای پروانه هستند

کاوندی با اشاره به اینکه تنها هفت واحد صنفی فعال در عوارضی زنجان دارای پروانه کسب است، خاطرنشان کرد: مابقی این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 130 واحد در این محدوده فعال هستند، افزود: برای حل مشکلات استان باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان تشکیل کمیته ساماندهی این واحدها را ضروری دانست و گفت: باید با کار کارشناسی نسبت به حل مشکلات این واحدها اقدام شود.

انتهای پیام/73003/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول