اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد:

ایجاد 20 هزار شغل با طرح ممنوعیت دوشغله‌ها

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با تأیید نهایی طرح مجلس در خصوص ممنوعیت دوشغله‌ها از سوی شورای نگهبان، زمینه اشتغال 20 هزار نفر در کشور فراهم می‌شود.

ایجاد 20 هزار شغل با طرح ممنوعیت دوشغله‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد شامگاه جمعه در نشست با مردم «کورائیم» نیر اظهار داشت: به نظر می‌رسد با رفع برخی از ایراداتی که شورای نگهبان به این طرح گرفته است تا پایان امسال بستر و زمینه اجرائی شدن این قانون مجلس در کشور فراهم آید تا با ممنوعیت به کارگیری نیروها در دو شغل همزمان، زمینه‌ای برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آید.

وی ادامه داد: هدف مجلس از تصویب این قانون، جلوگیری از برخی اختلالات در روند اجرائی کشور و به ویژه سوءاستفاده‌های احتمالی بود که قطعاً قانون جدید جلوی این سوءاستفاده‌ها را خواهد گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هدفمندی یارانه‌ها و تبادل نظر دولت و مجلس در خصوص اجرای مرحله دوم آن اشاره و تصریح کرد: ما به شرطی موافق اجرای مرحله دوم هستیم که الزامات قانونی این موضوع در نظر گرفته شده و بخش تولید و صنعت مورد حمایت قرار گیرد و فشار اقتصادی مضاعفی متوجه زندگی مردم نشود.

افضلی‌فرد عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با جلسات مشترک دولت و مجلس بخش عظیمی از گره‌های کور اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها حل شود.

وی حل مشکلات اشتغال و تلاش برای رفع مشکلات مردم به ویژه در روستاها و مناطق محروم را اولویت برنامه‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دانست.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل نسبت به حل مشکل تعیین حق‌آبه قزل‌اوزن و همچنین راه‌های ارتباطی «کورائیم» به «خلفلو» و «کریق» به «آرموداق» قول مساعد داد.

انتهای پیام/62003/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول