اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح آبیاری تحت فشار 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفت.

افتتاح آبیاری تحت فشار 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح نمادین آبیاری تحت فشار زمین‌های کشت در روستای طالب‌آباد شهرستان ارومیه، اظهار داشت: مراسم دهه فجر با افتتاح پروژه‌های بسیاری در آذربایجان‌غربی گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون توجه و تمرکز دنیا بر روی ایران و اتفاقات آن قرار دارد، تصریح کرد: آذربایجان‌غربی به دلیل دارا بودن آب و خاک مساعد در حوزه کشاورزی مستعد پیشرفت و توسعه است.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان‌غربی سالانه با 5/18 میلیارد مترمکعب آب، پس از خوزستان دومین دارنده آب کشور است.

جلال‌زاده با اشاره به دو رویکرد جدید دولت در سال جاری، خاطر نشان کرد: عملیاتی کردن پروژه‌های مهر ماندگار در کشور و توسعه بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و اذعان داشت: اعتبار مورد نیاز برای توسعه کشاورزی در استان از طریق صندوق ذخیره ارزی در اختیار بانک کشاورزی و سایر بانک‌ها قرار گرفته است.

جلال‌زاده ادامه داد: سهم آذربایجان‌غربی از این اعتبارات 200 میلیارد تومان است که با وام‌های خرد به مبلغ یک میلیارد تومان و عمده بیش از یک میلیارد تومان با کارمزد هفت درصد در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/61010/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول