اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ایمنی و بهداشت پتروشیمی آبادان:

پساب خروجی پتروشیمی برای آبیاری کمربند سبز مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیر ایمنی و بهداشت پتروشیمی آبادان گفت: مهندسی فرآیند آبیاری پتروشیمی شهرستان آبادان، پساب خروجی این شرکت را در راستای آبیاری رینگ فضای سبز شرکت پتروشیمی استاندارد تشخیص داده است.

پساب خروجی پتروشیمی برای آبیاری کمربند سبز مناسب است

امیرحسن فرجادنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مهندسی فرآیند آبیاری پتروشیمی شهرستان آبادان، پساب خروجی این شرکت را در راستای آبیاری رینگ فضای سبز شرکت پتروشیمی استاندارد تشخیص داده است.

وی افزود: مهندسی فرآیند آبیاری پتروشیمی آبادان با توجه به آزمایش‌های مکرر و روزانه آزمایشگاه معتمد محیط زیست و آزمایشگاه مخصوص پساب شرکت پتروشیمی، موضوع آبیاری فضای سبز داخلی شرکت را به بوته آزمایش گذاشته و پس از دریافت نتیجه لازم آن را به رینگ فضای سبز تعمیم داده است.

مدیر ایمنی و بهداشت پتروشیمی شهرستان آبادان ادامه داد: پساب خروجی پتروشیمی آبادان با توجه به داشتن استانداردهای لازم در زمینه حفظ اکوسیستم و سازگاری با محیط زیست توانایی آبیاری درختان و رینگ فضای سبز پتروشیمی شهرستان را دارد.

*کاشت 8 هزار نهال تا پایان سال در رینگ سبز پتروشیمی

وی در ادامه با اشاره به کاشت 8 هزار نهال تا پایان سال 91 در رینگ کمربند سبز پتروشیمی آبادان گفت: شرکت پتروشیمی آبادان در نظر دارد تعداد نهال‌های کاشته شد در رینگ سبز شرکت پتروشیمی را تا پایان سال به 8 هزار اصله نهال برساند.

فرجادنیا افزود: به همین منظور و رسیدن به اهداف مورد نظر رینگ فضای سبز پتروشیمی در حدود یک هشتم از کار ایجاد کمربند سبز باقی مانده و تا پایان سال به طور یقین اهداف صد درصدی این طرح محقق می‌شود.

وی ادامه داد: این نهال‌ها شامل کهور، کنوکارپوس و شیشه پاک‌کن شد که با آب و هوای شهرستان سازگاری داشته و در برابر شوری آب نیز مقاوم هستند.

مدیر ایمنی و بهداشت پتروشیمی آبادان در پایان گفت: تحقق اهداف ایجاد فضای سبز در محوطه پتروشیمی آبادان با کاشت 6 هزار نهال، توزیع نهال رایگان بین پرسنل و شهروندان آبادانی، برگزاری مسابقات مختلف مناسبتی و برپایی کارگاه آموزشی، چاپ و تکثیر بروشور و پیام‌های آموزشی از جمله برنامه‌های پتروشیمی شهرستان آبادان در هفته هوای پاک است.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول