اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه‌ فجر

‌2 طرح عمرانی‌ کشاورزی در‌ راور به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه‌ فجر، دو طرح عمرانی‌ کشاورزی در شهرستان راور به بهره‌برداری رسید.

‌2 طرح عمرانی‌ کشاورزی در‌ راور به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، دو طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 100 میلیون ریال با‌ حضور معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار کرمان در شهرستان راور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا شریفی فرماندار راور در مراسم افتتاح طرح آبیاری نوین و تحت فشار اظهار داشت: این طرح با اعتبار 4 هزار میلیون ریال اجرا شده‌ و مساحتی حدود شش هکتار از زمین‌های کشاورزی به صورت آبیاری نوین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 210 میلیون ریال از اعتبار این طرح به صورت بلاعوض بوده است، عنوان کرد: در کنار این پروژه‌، طرح پرورش آبزیان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شریفی تصریح کرد: در‌ طرح‌ پرورش آبزیان حدود یک هزار و 500 قطعه ماهی قزل‌آلا پرورش داده می‌شود و با اجرای آن می‌توان‌ جنبه درآمد‌زایی و زمینه ایجاد شغل را فراهم کرد.

افتتاح پروژه روشنایی ورودی شهر راور

فرماندار ‌راور در این رابطه گفت: این طرح با احداث دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی و 56 اصله تیر فلزی روشنایی دو طرفه، 112 دستگاه چراغ گازی 150 وات با اعتبار یک هزار و 100 میلیون ریال از اعتبارات حوادث استانی توسط شرکت توزیع نیروی برق به اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این مراسم با توجه به بحران کم‌آبی و شیوه صحیح و بهینه استفاده‌ آب از کشاورزان منطقه خواست نسبت به اجرای آبیاری نوین و تحت فشار مزارع خود اقدام کرده تا هم از هدررفت آب جلوگیری شود و هم بازده کار و محصولات مزارع ‌بالا رود.

جواد کمالی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امام راحل با داشتن قدرت تصمیم‌گیری بالا و قرآن‌شناسی، هیچ وقت سازش با نظام شاهنشاهی را به مصلحت نمی‌دانست و از سقوط نظام شاهنشاهی اطمینان خاطر داشت.

وی گفت: سال‌های متمادی آمریکا دشمن بزرگ و سرسخت این مردم و مملکت اسلامی بوده و با اطمینان از به دست‌گیری کشور ما صحبت می‌کرد، اما با تصمیم و اراده امام راحل‌ مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زده شد و انقلاب را به پیروزی رسید.

کمالی از مسئولان خواست که هیچ‌گاه قانون اساسی را فراموش نکرده و به آن پایبند باشند و همچنین از مردم برای درک مفاهیم وصایای مهم و سازنده امام راحل (ره) توصیه کرد.

انتهای پیام/80012/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول