اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌های شهرداری قزوین خبر داد

آبیاری بیش از 97 درصد از فضای سبز قزوین با آب خام

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها شهرداری قزوین گفت: در سال جاری برای توسعه شبکه آب خام فضای سبز قزوین دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده و بیش از 97 درصد فضای سبز قزوین با آب خام آبیاری می‌شود.

آبیاری بیش از 97 درصد از فضای سبز قزوین با آب خام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی اظهار داشت: شهر قزوین جزو شهرهای برتر و پیشرو در زمینه استفاده از آب خام و اجرای سیستم‌های آبیاری نوین است.

وی افزود: در سال جاری با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال، 18 مکان جدید که پیش از این با آب شرب آبیاری می‌شدند، زیر پوشش شبکه آب خام قرار گرفتند.

کاظمی ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی تأمین، انتقال و توزیع آب خام فضای سبز در مناطق فوق اجرایی شده و در حال حاضر تنها حدود سه درصد از عرصه‌های فضای سبز شهر با آب شرب آبیاری می‌شوند که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک، آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز کاملا جدا از شبکه آب شرب شهری تأمین شود.

گفتنی است، بوستان‌‌های دستغیب، اقاقیا، نارنج، اصفهان، رز، اندیشه و بلوارهای صیاد شیرازی، ارتباطات، خرمشهر و غیره که برای آبیاری از طریق انشعابات آب شهری آبیاری می‌شدند؛ زیر پوشش شبکه آب خام قرار گرفتند.

انتهای پیام/77002/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول