اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی شبکه‌های فرعی آبیاری سد گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از پیشرفت فیزیکی 77 درصد شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی سد گلستان خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی شبکه‌های فرعی آبیاری سد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، ایرج حیدریان در خصوص طرح شبکه فرعی آبیاری و زهکشی سد گلستان گفت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ و کانال‎های اصلی آن در سال 1379 به اتمام رسیده بود، اما به دلیل مشکلات اعتباری، شبکه فرعی آن اجرایی نشد.

وی تصریح کرد: طرح اجرای شبکه‌های فرعی این سد همزمان با سفر هیئت دولت به استان مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از سال 1385 آغاز و در حال حاضر مطالعات و خدمات مهندسی و تجهیز کارگاه به پایان رسیده و در حال اجرا با پیشرفت 77 درصدی است که همزمان با اجرای پروژه بخش‌هایی از آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با بیان اینکه طرح مذکور از جمله طرح‎های نادری است که مشارکت بخش خصوصی را به لحاظ منابع مالی داراست خاطرنشان کرد: 70 درصد منابع مالی این طرح از طریق اعتبارات ملی و 30 درصد توسط پیمانکار به عنوان سرمایه‎گذار، تامین می‌شود.

حیدریان در پایان اذعان داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده امیدواریم طرح مذکور تا شش ماه نخست سال 1392 تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول