اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از دهه فجر محقق شد

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به دانشکده کشاورزی شهر سربیشه

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از دهه فجر پروژه آبرسانی به دانشکده کشاورزی شهر سربیشه با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به دانشکده کشاورزی شهر سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه به مشخصات فنی آن اشاره و اظهار داشت: در راستای اجرای این پروژه 3.8 کیلومتر لوله‌گذاری با لوله 150 آزبست کلاس C انجام شده است.

احمد خیردوست زمان اجرای این پروژه را شش ماه عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه جمعیتی معادل 4 هزار و 200 نفر از مواهب این پروژه آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی به پروژه‌های در دست اجرای این امور در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه مخزن ذخیره آب، تکمیل و اجرای خط انتقال چاه مود و آبرسانی به شهرک مشاغل مزاحم شهر مود از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار سربیشه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: زحمات مسئولان در راستای آبرسانی به این دانشکده قابل تقدیر است.

غلامرضا حسین‌پور متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بی‌سابقه‌ای را به مردم داشته و این خدمات قابل مقایسه با قبل نیست.

وی دانشجویان را آینده‌سازان نظام عنوان کرد و اذعان داشت: باید مسئولان برای رفاه حال این قشر تلاش مضاعفی را داشته باشند.

انتهای پیام/69004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول