اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مهدیشهر خبر داد

اجرای آبیاری تحت‏فشار در 26 هکتار از اراضی چاشم و شهمیرزاد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از اتمام عملیات اجرای طرح سامانه آبیاری تحت‏ فشار در 26 هکتار از اراضی چاشم و شهمیرزاد خبر داد.

اجرای آبیاری تحت‏فشار در 26 هکتار از اراضی چاشم و شهمیرزاد

پرویز میرآخورلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر از اتمام عملیات اجرای طرح سامانه آبیاری تحت‏ فشار در سطح 26 هکتار از مناطق چاشم و شهمیرزاد خبر داد.

وی گفت: برای اجرای این طرح بیش از 910 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی هزینه شده و 15 درصد باقیمانده توسط صاحبان طرح تأمین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر همچنین از انعقاد قرارداد برای اجرای سامانه آبیاری تحت فشار در سطح هشت هکتار در منطقه چاشم خبر داد.

میرآخورلو در زمینه تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مهدیشهر گفت: بیش از 300 بهره‏بردار بخش کشاورزی در این شهرستان بالغ بر 11 میلیارد ریال به حساب صندوق شهرستان بابت حق‏السهم خود واریز کرده‏اند.

وی تأکید کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مهدیشهر در جلسه‏ای با حضور مسئولان شرکت مادر تخصصی و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشکیل شد.

میرآخورلو افزود: تشکیل 10 پرونده برای صدور پروانه و موافقت اصولی در بخش دام، معرفی پنج متقاضی برای واگذاری زمین در مجتمع دامداری شهرستان مهدیشهر، ارسال 50 فقره مجوز صادر شده در بخش مشاغل خانگی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی و ترویجی شیوه‏های استحصال آب باران و مدیریت بارش در زراعت دیم از دیگر اقدامات این شهرستان در طول ماه بوده است.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول