اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

پروژه آبیاری نوین مبارکه به دست وزیر کشاورزی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم مبارکه میزبان صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی هستند که در سفری نیم‌روزه به بررسی مسایل و مشکلات کشاورزان می‌پردازد.

پروژه آبیاری نوین مبارکه به دست وزیر کشاورزی افتتاح می‌شود

علی ایران‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خلیلییان در این سفر نیم‌روزه همچنین بازدید از اراضی مبارکه که در سال‌های اخیر دچار خشکسالی شده‌اند، جلسه با فعالان، صنوف کشاورزی و کشاورزان مبارکه در فرمانداری مبارکه، جلسه با رؤسای ادارات شهرستان مبارکه را در برنامه خود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه 60 هکتار از اراضی کشاورزی در حومه شهر مبارکه به روش آبیاری نوین مجهز شده افتتاح این پروژه‌های آبیاری نوین یکی از دیگر برنامه‌های وزیر کشاورزی است.

این نماینده ادامه داد: به دنبال آن هستیم که در قالب این سفر بخشی از مشکلاتی که کشاورزان شهرستان مبارکه را در زمینه تأمین اعتبارات لازم برای سیستم‌های نوین آبیاری، لای‌روبی قنوات، تأمین کودهای شیمیایی مورد نیاز و موارد دیگر پیگیری کنیم.

انتهای پیام/63008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول