اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

جلسه ستاد برگزاری دهه فجر قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه ستاد برگزاری دهه مبارک فجر قزوین با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

جلسه ستاد برگزاری دهه فجر قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این جلسه با حضور احمد عجم استاندار قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، حجت‌‌ الاسلام علی قابل مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان، حجت‌‌ الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی آقا فرهادی مدیر کل حفاظت محیط زیست قزوین برگزار شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان قزوین در این جلسه با بیان اینکه دهه مبارک فجر در حقیقت جشن بزرگ ملی و اسلامی کشور است، اظهار داشت: مراسم‌های این جشن بزرگ در حالی از امروز در سراسر کشورمان آغاز می‌شود که تمامی دنیا با دید دیگری به انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نگاه می‌کنند.

قابل با اشاره به اینکه دهه فجر، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است، افزود: ملت بزرگ ایران در طول 34 سال گذشته اثبات کرده‌اند که همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند و از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار از بدر نظام جمهوری اسلامی ایران به هر بهانه‌ای سر ناسازگاری و دشمنی را با ملت آزاده ایران بنا کردند، عنوان کرد: این دشمنی تا این لحظه ادامه داشته است و دشمنان قسم خورده نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مردم مؤمن و انقلابی ما را ناامید کنند.

قابل با اشاره به اینکه دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران محصول تلاش عظیم مردم مؤمن و انقلاب عظیم اسلامی است که با هر حرکت خود پایه‌های استکبار را به لرزه در می‌آورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی بوده است، یادآور شد: همه موفقیت‌های دوران مبارزات و پس از آن مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم انقلابی کشورمان بوده است.

در این جلسه استاندار قزوین نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اسلام و سیره نبوی است، ابراز داشت: بدون شک نمی‌توان از نقش تاریخی و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) عبور کرد و به طور یقین انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان بدون رهنمودهای وی به دست نمی‌آمد.

احمد عجم با اشاره به تکریم دهه فجر عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مراسم‌ سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را با بهترین شکل ممکن و برنامه‌ریزی منسجم برگزار کنیم.

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی میان مردم و ملت در به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی و سرنگونی رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی، بیان کرد: در واقع صاحبان اصلی این ملت مردم هستند و به طور حتم آنان از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی کشورمان به بهترین شکل ممکن دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول