اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش خراسان‌رضوی:

برنامه‌های متنوع ورزشی در دهه فجر در روستاهای خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از برگزاری رقابت‌ها و برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستاها و بخش‌های مختلف خراسان‌رضوی خبر داد.

برنامه‌های متنوع ورزشی در دهه فجر در روستاهای خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، خسرو منعمی اظهار کرد: با آغاز دهه مبارک فجر از فردا 12 بهمن‌ماه رقابت‌های دارت بانوان مشهد در روستای قرقی با حضور 10 تیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در روستای «اسجیلی» شهرستان گلبهار، روستاهای شهرستان خواف و روستای جابوز خلیل‌آباد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: یک دوره مسابقه دو همگانی ویژه روستاییان بخش جنگل شهرستان رشتخوار از حد فاصل روستای جنت‌آباد تا شهر جنگل رشتخوار در تاریخ 16 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه کویرنوردی 30 نفر از روستاییان دشت مژن‌آباد خواف در تاریخ 12 بهمن‌ماه بیان کرد: سه تیم کوهنوردی شهرستان خواف در صعودی زمستانی در تاریخ 19 بهمن به قله بره روستای خیر‌آباد بخش سلامی این شهرستان صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تنیس روی میز بانوان و مردان روستاهای عبدل‌آباد و دوغ‌آباد در 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقات والیبال جام روستا نیز با حضور 8 تیم در تاریخ 14 بهمن‌ماه در سالن شهدای باسفر شهرستان رشتخوار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌‌شود.

منعمی ادامه داد: رقابت‌های تیراندازی جام روستا نیز با حضور 43 تیرانداز شهرستان رشتخوار در 15 بهمن در سالن شهدای باسفر این شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی مردان از 18 تا 20 بهمن در روستای کنه‌بیس خبر داد و گفت: رقابت‌های پخت نان محلی در روستای ابراهیم‌آباد شهرستان خلیل‌آباد نیز با حضور 100 شرکت‌کننده در روز 21 بهمن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری رقابت‌های طناب‌کشی بخش قلندر آباد در سالن شهدای سفید سنگ این بخش یادآور شد: رقابت‌های تنیس روی میز روستایی از 17 تا 20 بهمن در روستای زنده‌جان و مسابقات هفت سنگ دهیاری‌های کاشمر نیز در سالن امام رضا(ع) این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول