اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-93

شکری: برنامه‏های قرآنی دهه فجر با روش‏های نو اجرا شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در اجرای برنامه‏های قرآنی دهه فجر از روش‏های جذاب و نو استفاده شود.

شکری: برنامه‏های قرآنی دهه فجر با روش‏های نو اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر شاهرود ضمن تاکید بر استفاده از روش‏های نو در اجرای برنامه‏های قرآنی اظهار کرد: باید با استفاده از روش‏های جذاب، جوانان و نوجوانان را به سمت فعالیت‏های قرآنی جذب کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در امر برگزاری مراسم قرآنی دهه فجر باید زمینه مشارکت و حضور مراکز و موسسات قرآنی مردمی و مراکز مرتبط با فعالیت‏های قرآنی فراهم شود.

شکری با اشاره به نزدیک بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز گفت: در اجرای برنامه‏های دهه فجر، دقت لازم صورت گیرد و اجازه بهره‏برداری گروه‏ها و جناح‏های سیاسی برای تبلیغ نامزدهای انتخابات داده نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در اجرای برنامه‏های قرآنی باید بر وحدت مسلمانان تأکید کرد و نسبت به اجرای برنامه‏های اثربخش و ماندگار تلاش جدی صورت گیرد.

وی با تأکید بر آسیب‏شناسی برنامه‏های قرآنی دهه فجر و تقویت نقاط قوت، رفع ضعف و نواقص احتمالی اضافه کرد: همچنین باید در زمینه نقش‏آفرینی خودجوش خدمتگزاران قرآنی در برگزاری شایسته‏تر سی و چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش شود.

شکری با اشاره به نقش قرآن و آموزه‏های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری برنامه‏های سی و چهارمین بهار انقلاب، دستاوردهای نظام و تحولات انجام شده پس از انقلاب در زمینه گسترش علوم و معارف قرآن را برای مردم بازگو کنند.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای کمیته ضمن تشریح برنامه‏های قرآنی به مناسبت دهه فجر به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/74004/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول