اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر همدان خبر داد

اجرای 10 هزار برنامه در همدان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر همدان گفت: به مناسبت دهه فجر 10 هزار برنامه در قالب 230 عنوان در دهه فجر در سطح استان همدان برگزار می‌شود.

اجرای 10 هزار برنامه در همدان به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حسن فاضلیان ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر اظهار داشت: دشمنان اسلام نمی‌خواستند انقلاب اسلامی پیروز شود اما با خواست خدا این امر امکان‌پذیر شد و انقلاب اسلامی ایران با سه رکن امت، مکتب و رهبری به پیروزی رسید.

وی گفت: ستاد دهه فجر با 9 ستاد در مراکز شهرستان‌ها، یک ستاد اصلی در مرکز استان، 24 ستاد فرعی در شهرستان‌ها، 100 ستاد فرعی در روستا‌ها و 22 کمیته استانی در ستاد شورای هماهنگی تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان ادامه داد: 170 کمیته استانی در ستاد شهرستان‌ها داشتیم که تاکنون شش جلسه در ستاد استان و 15 جلسه در سطح ستاد استان را برگزار کردیم.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در سطح استان همدان 10 هزار برنامه در قالب 230 عنوان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

فاضلیان به وجود 30 سخنران کشوری در برنامه‌ها اشاره و عنوان کرد: 30 برنامه با سخنرانان کشوری در مساجد، حسینیه‌ها و دانشگاه‌ها و ... در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای سرود همسرایان فجر در مناطق 19گانه آموزش و پرورش، اجرای مسابقات مختلف نقاشی، خوشنویسی، 9 مراسم جشن انقلاب ویژه فرهنگیان شهرستانی از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در ایام جشن انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان تأکید کرد: برگزاری بیش از 2 هزار و 500 مراسم در سطح یک هزار روستای استان، ارائه خدمات رایگان پزشکی در 10 شهرستان، اهدای 35 مورد جهیزیه به نوعروسان و برگزاری 9 مراسم ویژه دانش‌آموزان پیرو ولایت از برنامه‌های ما در دهه فجر است.

وی افزود: اجرای 328 جشن انقلاب در مساجد، 29 مراسم غبارروبی در گلزار شهدا، 157 حلقه خاطره در مساجد و روستاها و اجرای 500 مسابقه ورزشی در استان و نواختن زنگ انقلاب در زورخانه از برنامه‌های ستاد دهه فجر استان همدان در این ایام است.

فاضلیان به رژه یک هزار نفری موتورسواران بسیجی در همدان در روز 12 بهمن اشاره و عنوان کرد: در روز 22 بهمن ماه نیز مراسم راهپیمایی در 75 نقطه استان همدان برگزار می‌شود که منوچهر متکی سخنران این روز خواهد بود.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول