اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 94

حضور 800 نفری در همایش ورزشی دهه فجر ورامین

خبرگزاری فارس: همایش خانوادگی فرهنگی ـ ورزشی ورامین در رشته‌های مختلف ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بیش از 800 نفر در سالن ورزشی تختی برگزار شد.

حضور 800 نفری در همایش ورزشی دهه فجر ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش همایش خانوادگی فرهنگی ـ ورزشی ورامین در رشته‌های مختلف ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بیش از 800 نفر در سالن ورزشی تختی برگزار شد.

این همایش بی‌نظیر در رشته‌های تیراندازی با کمان در دو گروه مردان و بانوان و همچنین مسابقه ماست‌خوری و طناب‌کشی ویژه کودکان پایه‌ریزی شد و خانواده‌ها به همراه کودکان خود یک روز خاطره‌انگیز را سپری کردند.

هیئت ژیمناستیک با هدایت حسین افکاری، رئیس هیئت، در ابتدای این مراسم به اجرای حرکات نمایشی پرداخت و شور و هیجان خاصی به مراسم بخشید.

سپس مسابقات به‌صورت رسمی در رشته تیراندازی با کمان به همت امید تاجیک، رئیس هیئت، محمدحسن اعظمی، نایب رئیس، کریمی به‌عنوان داور و الهام حاج‌علی نیز به ‌عنوان داور با حضور علاقمندان به این رشته زیبا آغاز شد.

در رشته تیراندازی و در قسمت مردان، سیدمهدی میرحیدری توانست عنوان اول را به خود اختصاص دهد، امیر تاجیک دوم شد و رضا سنگیان به مقام سوم دست یافت.

باید اشاره داشت در این قسمت 95 نفر اقدام به ثبت‌نام برای حضور در رقابت‌ها کردند.

در قسمت بانوان نیز طیبه سنگیان با کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان نفر برتر این رقابت‌ها دست یافت، و خانم‌ها کریمی و اعظمی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این قسمت نیز 66 نفر خود را برای رقابت با یکدیگر آماده کرده بودند.

مسابقات ماست‌خوری کودکان که با حضور بیش از 60 نفر همراه بود، سرانجام سه برنده داشت که یاسین کاسبان، شایان سنگیان و نیما قادری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رقابت‌های طناب‌کشی نیز در دو قسمت دختران و پسران برگزار شد که در نهایت تیم‌های اول، دوم و سوم هر قسمت جوایز و لوح تقدیر دریافت کردند.

این مراسم به همت هیئت تیراندازی با کمان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین، ستاد نماز جمعه خیرآباد و انجمن حامیان توسعه و پیشرفت ایرانیان برگزار شد.

در پایان مسابقات، جوایز توسط علیرضا فرجی، مدیر روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، حمیدرضا شاهسون، مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، آزمان کادری، رئیس هیئت فوتبال ورامین و محمدحسن اعظمی، نایب رئیس هیات تیراندازی به نفرات برتر اهدا شد.

انتهای پیام/2462/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول