اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت تاکید کرد

ضرورت وحدت و انسجام میان اقشار مختلف جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ضرورت وحدت، انسجام و یک‌پارچگی میان روحانیان، مردم و مسئولان بیشتر حس می‌شود.

ضرورت وحدت و انسجام میان اقشار مختلف جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه این شهرستان اظهار داشت: وظیفه روحانیت بسیار سنگین‌ و همراه با عطوفت و مهربانی پدرانه است.

‌وی افزود: دشمن برنامه‌ریزی‌های زیادی‌ برای روحانیت، مردم و مملکت ما کرده‌ و وظیفه ما روشنگری و حفظ اسلام، تشیع و کرامت انسانی است.

ابراهیمی گفت: یک روحانی باید در مسجد مانند قلب تپنده باشد و آهنگ رشد و تعالی داشته و در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی پیشتاز باشد، نقش هدایت‌گری روحانیت باید برای مردم حداکثری باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بافت از ظرفیت بالایی در زمینه عالمان دینی برخوردار است، اما ‌در بعضی روستاها روحانی حضور ندارد و برخی روستاها‌ از ابتدای انقلاب تاکنون هنوز روحانی در آن جا نرفته است.

ابراهیمی هفته‌ای برگزار شدن ادعیه مختلف برای ارتباط با مردم، مردمی برگزار کردن جشن‌های دهه فجر‌، ارتباط‌ با خانواده شهدا و سرکشی از آنها، برگزاری یادواره‌های شهدای محله‌ای را از وظایف روحانیان ‌دانست و افزود: حضور روحانیان در نماز جمعه هم باید پررنگ باشد.

وی گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ضرورت وحدت، انسجام و یک‌پارچگی میان روحانیان، مردم و مسئولان بیشتر حس می‌شود.

انتهای پیام/2446/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول