اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مولوی نهنگی:

وحدت باعث تقویت آینده انقلاب و چشم‌اندازهای پیش رو می‌شود

خبرگزاری فارس: یکی از علمای برجسته اهل سنت زرآباد گفت: اخوت و برادری بیش از پیش باعث تقویت آینده انقلاب و چشم‌اندازهای پیش روی جامعه اسلامی می‌شود.

وحدت باعث تقویت آینده انقلاب و چشم‌اندازهای پیش رو می‌شود

مولوی یونس نهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد در زمینه هفته وحدت اظهار داشت: شیعه و سنی همیشه و در تمامی صحنه‌ها با هم بوده و اتحاد خود را حفظ می‌کنند لذا وحدت باعث می‌شود که جهان اسلام بر جهان کفر غلبه کند.

وی در زمینه مشکلات جامعه اسلامی که درخور توجه است افزود: مشکلات اساسی جامعه اسلامی، عدم وحدت و یکپارچگی است که بنا به فرموده امام خمینی (ره) «اگر یک میلیارد و 400 میلیون مسلمان یک کاسه آب می‌ریختند، اسرائیل و استکبار را آب می‌برد».

این مولوی بسیجی همچنین در زمینه هدف استکبار از ایجاد تفرقه در کشورهای مسلمان گفت: ایجاد تفرقه یک فرمول و ابزاری است که دشمنان صدر اسلام بکار می‌بردند برای گول زدن جامعه مسلمان اسلامی لذا استکبار و ایادی هم‌پیمانش باید بدانند که اندیشه‌های شوم آنها هرگز ره به جایی نخواهد برد بلکه وحدت و همبستگی مسلمانان را بیشتر می‌کند.

مولوی نهنگی تصریح کرد: چیزی که امروز دنیای غرب را حیرت زده کرده، اتحاد و یکپارچگی پیروان مذاهب مختلف اسلام است و بزرگانی از هر دو مذهب شیعه و سنی باید همواره هوشیار بوده تا دشمنان دنیا را در بهت و عجابی تأثیرگذار فرو برند.

وی ادامه داد: تردیدی نیست که‌ جامعه اسلامی برای برطرف کردن مشکلات کنونی، رویکرد به آینده و شناسایی عوامل مؤثر در این برهه از زمان بیش از هر چیز بر وحدت نیاز دارد، قرآن کریم نیز فرمان داده که همگی به ریسمان او چنگ زنیم و از تفرقه و پراکندگی بپرهیزیم.

این مولوی بیسیجی همچتین با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت وحدت در جامعه اسلامی، این بیانات ارزشمند را نقشه راه جهان اسلام دانست.

انتهای پیام/75004/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول