اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وحدت

جشن همدلی و اتحاد در ایرانشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد ایرانشهر گفت: به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ایام ولادت با سعادت پیامبر عطوفت و رأفت و رحمت، جشن همدلی و اتحاد در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

جشن همدلی و اتحاد در ایرانشهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهرداد محرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ولادت با سعادت پیامبر عطوفت، رأفت و رحمت، حضرت محمد (ص) و نیز میلاد خجسته حضرت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری فردا جشن همدلی و اتحاد در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشن با حضور باشکوه ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن، معتمدین و سران قبایل و طوایف اهل سنت و شیعه، هیئت‌های مذهبی شهرستان، اساتید، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایرانشهر برگزار می‌‌شود.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد ایرانشهر خاطرنشان کرد: در این مراسم مولوی سراج‌الدین ربانی امام جمعه اهل سنت مسجد جگرد و حجت‌الاسلام حسین طاووسی امام جمعه ایرانشهر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

محرری تصریح کرد: گروه نمایشی معراج که از تهران در این مراسم شرکت دارند به اجرای تئاتر با موضوعات قرآنی می‌پردازند و اجرای شعر و تواشیح از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

وی اضافه کرد: این مراسم هر ساله با مشارکت دفتر امام جمعه، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و سایر ادارات و نهادهای مربوطه، در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد ایرانشهر افزود: مشابه همین مراسم امشب در شهر بزمان بعد از نماز مغرب برگزار می‌شود.

محرری در تشریح برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان ایرانشهر افزود: در این هفته، جشن‌های هفته وحدت با حضور اقشار مختلف تشیع و تسنن، نشست صمیمی علمای شیعه و سنی، دیدار طلاب و مدرسان شیعه از مدارس اهل سنت و دیدار طلاب و مدرسان اهل سنت از شیعه، جشن بزرگ وحدت در مساجد شیعه، محفل انس با قرآن در مساجد اهل سنت برگزار می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته، توزیع کارت‌های تبریک، اهدای کتاب‌هایی در زمینه سیره نبی مکرم (ص)، پرسش به شبهات پیرامون پیامبر (ص)، لزوم تقریب وحدت، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع وحدت، انقلاب اسلامی، حماسه و پایداری، ارسال پیام تبریک هفته وحدت، آذین‌بندی میادین و معابر سطح شهر، غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهیدان، مزین کردن سربرگ مکتوبات اداری به جملات تقریب از امام و رهبری است.

انتهای پیام/75002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول