اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبار

پروژه دبیرستان خاکعلی 5 ماه راکد مانده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: به دلیل کمبود اعتبار پروژه دبیرستان 12 کلاسه شهر خاکعلی به مدت 5 ماه راکد مانده است.

پروژه دبیرستان خاکعلی 5 ماه راکد مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: پروژه دبیرستان شبانه ‌روزی 12 کلاسه شهر خاکعلی از مصوبات دور دوم هیئت دولت بوده که تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه از سوی وزارت نفت دو میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده ولی برای ادامه عملیات این پروژه تخصیص اعتبار ضروری است.

نوروزی اضافه کرد: احداث دبیرستان شبانه ‌روزی 12 کلاسه شهر خاکعلی ضروری است زیرا با توجه به کمبود فضا، تکمیل این پروژه به شدت احساس می‌شود که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی تدابیر لازم را برای تخصیص اعتبار بیاندیشند.

این مسئول ادامه داد: اجرای پروژه کانون فرهنگی و هنری پسرانه شهرک قدس شهر آبیک نیز تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: با توجه به اینکه از آغاز سال تحصیلی تاکنون سرانه‌ای به مدارس پرداخت نشده است ولی به دلیل وجود کادر مؤمن و با انگیزه  و تعامل خوب اولیای دانش‌آموزان با مدارس سبب شده است مدارس بدون کوچک‌ترین کم و کاستی به فعالیت‌های خود ادامه دهند که نمونه بارز اقتصاد مقاومتی نیز محسوب می‌شود.

نوروزی اذعان داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌ها و اهداف به دست آمده انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان است که آموزش و پرورش در این زمینه برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان داشت: کمیته استقرار نظام 3-4 فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت پایلوت در یکی از مدارس ابتدایی اجرا می‌شود تا در سال آینده به عنوان الگو در هشت مدرسه ابتدایی اجرایی شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در شهرستان آبیک استعدادها و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد زیرا که در بنیاد نخبگان 82 نفر عضو هستند و پرورش نخبگان در این بنیاد رو به افزایش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: سند تحول بنیادین از محوری‌ترین موضوعات آموزش و پرورش است که با جدیت در آموزش و پرورش شهرستان آبیک دنبال می‌شود.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول