اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره تأکید کرد

بهره‌گیری از توان نهادهای اجتماعی برای تقویت آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره بر لزوم بهره‌گیری از توان نهادهای اجتماعی برای تقویت آموزش و پرورش تأکید کرد.

بهره‌گیری از توان نهادهای اجتماعی برای تقویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مرتضی دریائیان شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: تلاش برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت و پیشرفت دانش‌آموزان در دستور آموزش و پرورش قرار دارد.

وی ادامه داد: طرح تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و امسال توجه خاصی به این طرح شده و همه باید در اجرای صحیح و دقیق این طرح همت کنیم.

رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در رشد این نهاد دارد و باید همه مسئولان در تقویت این نهاد همکاری و همراهی کنند.

دریائیان تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش یک نهاد فراگیر، همه جانبه‌نگر و مؤثر در فعالیت‌های آموزش و پرورش بوده که تلاش می‌کند با بهره‌گیری از توان سایر نهادهای اجتماعی و مشارکت مردم، زمینه دستیابی به یک آموزش و پرورش پویا و کارآمد را فراهم سازد.

وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی مدارس گفت: هوشمندسازی کلاس‌های درس از اولویت‌های آموزش و پرورش است و امسال این مسئله در شبانکاره با جدیت دنبال می‌شود.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و ارتقای سطح علمی این نهاد امری لازم است.

مختار چترسنجی افزود: شورای آموزش و پرورش متشکل از مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط است و با همفکری و همدلی مسئولان در مسیر رشد و اعتلای آموزش و پرورش گام برمی‌داریم.

وی در پایان اذعان داشت: دشمن برای کمرنگ کردن معنویت در بین دانش‌آموزان نهایت تلاش خود را به کار گرفته و باید با بهبود برنامه‌های فرهنگی در راستای ناکام کردن دشمنان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول