اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان‌:

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مسئولان و خانواده‌ها در تحقق بهتر و متعالی تعلیم و تربیت است.

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جمع نماز‌گزاران جمعه به هفته شوراها در آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: از 24 تا 30 دی‌ماه به نام هفته شوراها در آموزش و پرورش نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان‌ بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی کشور، تعلیم و تربیت قشر عظیمی از جامعه را به عهده دارد و سعی کرده دانش‌آموزان را در کنار آموزش با مسائل دینی‌، مذهبی و تعلیم و تربیت اسلامی آشنا کند، لذا به مساعدت بیشتر تمام اقشار جامعه به‌ویژه والدین نیاز است. 

متقی اظهار داشت: به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی‌، مذهبی‌ و هنری دانش‌آموزان باید همکاری تنگاتنگی میان‌ مدرسه و اولیای دانش‌آموزان وجود داشته باشد تا با برنامه‌ریزی مناسب و مدون، جوانان این مرز و بوم بر رفیع‌ترین قله‌های علمی جهان قرار گیرند و حرف اول را در دنیا در زمینه علم و پژوهش بزنند.

وی ادامه داد: تأسیس‌، توسعه و همچنین تجهیز فضاهای آموزشی‌، پرورشی و مراکز پژوهشی از جمله وظایف شوراها‌ی آموزش و پرورش است ‌که در حال حاضر این شوراها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مربوط به این‌ حوزه‌ها را ساماندهی‌، مدیریت و هدایت می‌کنند. 

متقی افزود: شورای آموزش و پرورش‌ مهم‌ترین و در حقیقت یکی از اصلی‌ترین مراجع تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات اسا‌سی‌ در مسیر تعلیم و تربیت است که این امر در سایه هم‌اندیشی و همکاری محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت شوراهای آموزش و پرورش که برخاسته از بطن جامعه هستند، تجلی مشارکت هدفمند مسئولان تعلیم و تربیت و خانواده‌ها در تحقق بهتر و متعالی تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم است.

متقی گفت: دستیابی به حیات طیبه با بهره‌گیری از تمام‌ منابع و امکانات با تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی میسر می‌شود تا فرزندان ما بتوانند در سایه منویات مقام عظمای ولایت به عزت‌، سربلندی‌، منزلت‌، کرامت‌، خودباوری و ...‌ دست یابند و با کسب مدارج علمی ‌زمینه ذلت و خواری تمام‌ دشمنان و بد‌خواهان نظام را فراهم کنند. 

انتهای‌پیام/80012/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول