اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

نماز باشکوه‌ترین ترنم در آموزش و پرورش باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک با تاکید بر انجام امور فرهنگی و پرورشی گفت: نماز باید باشکوه‌ترین ترنم در آموزش و پرورش باشد.

نماز باشکوه‌ترین ترنم در آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بر توجه بیشتر و شکوفایی امر نماز با همکاری معاونت پرورشی و نام‌گذاری یک روز از هفته پاسداشت مقام معلم به عنوان «نماز و معلم سرافراز» تاکید کرد.

وی گفت: تبیین ارادت و تجدید میثاق با شهدا‌ در مدارس باید صورت ‌گیرد تا دانش‌آموزان و ایام‌الله دهه فجر به عنوان یک نقطه عطف توجه کنند.

امینی‌زاده با تاکید بر انجام امور فرهنگی و پرورشی به ویژه نماز گفت: نماز باید باشکوه‌ترین ترنم در آموزش و پرورش باشد.

عباس شفیعی‌خواه مدیر آموزش و پرورش شهربابک نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش با اعلام برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر، نقش‌آفرینی آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ شهادت را یک ضرورت دانست.

وی برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده در دهه فجر را نیز اعلام کرد و گفت: با توجه به رویکرد پرورشی مدیریت آموزش و پرورش در دهه فجر سال جاری علاوه بر نشست‌ها و صبحگاه‌های مشترک دانش‌آموزی و نشست‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی، حضور یک هزار و 357 دانش‌آموز در مسابقات ورزشی، جشن تکلیف یک هزار و 70 دانش‌آموز و برگزاری مسابقات فرهنگی توسط 3 هزار دانش‌آموز نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/‌80023/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول