اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا:

شورای آموزش و پرورش صومعه‌سرا برتر استانی شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت: شورای آموزش و پرورش صومعه‌سرا در سال جاری دارای رتبه برتر استانی شده است.

شورای آموزش و پرورش صومعه‌سرا برتر استانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سیده حمیرا ذکی‌پور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: فرهنگیان به دلیل حساسیت شغلی، تاثیرگذارترین قشر جامعه محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی جلسه‌های شورای آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش برای ادامه فعالیت‌ها و وظایف محوله خود نیازمند همفکری و همکاری جدی اعضای شورای این نهاد است.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا تصریح کرد: رایزنی و مشورت در حوزه اختیارات آموزش و پرورش در قالب اتاق فکر شورای آموزش و پرورش ساماندهی و تصمیم‌گیری اجرایی می‌شود.

وی از برتری شورای آموزش و پرورش صومعه‌سرا در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این برتری نشانه عزم جدی برای خدمت و وجود ظرفیت بالای اتاق فکر شورای آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری برای تمام دانش‌آموزان و فرهنگیان صومعه‌سرا است.

ذکی‌پور به تعدیل نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: آموزش و پرورش صومعه‌سرا از مجموع 76 نیروی رسمی تنها 43 نیرو در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه کمبود نیروی رسمی در بدنه اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا موجب تلاش مضاعف در نیروهای حاضر این اداره برای کاهش مشکلات و کمبودهای شده است، ادامه داد: برای جبران این خلأها تمام پرسنل حاضر در تلاش هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا به کمبود نیرو و نداشتن دو معاون در این اداره اشاره کرد و گفت: نبود معاونان آموزشی و مالی در اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا مشهود است.

وی، دانش‌آموزان را مستعد خوب آموختن و ارائه بهترین امکانات آموزشی دانست و افزود: رشد دانش‌آموزان در گرو ارائه بهترین خدمات آموزشی است که جز در سایه اتحاد و همکاری محقق نمی‌شود.

ذکی‌پور با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: مدرسه ابتدایی «شهید علی‌خواه» منطقه عربان و «بنت‌الهدا»  در طاهر گوراب با پیشرفت فیزیکی 95 و 97 درصدی به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی، توجه به حوزه آموزش و پرورش را امری مهم از طرف والدین و خیران برشمرد و تأکید کرد: توجه به آموزش و پرورش نباید تنها یک شعار باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا رویکرد به حیطه علوم انسانی را به دلیل پیشرفت فکر و خلاقیت‌های انسانی بسیار تاثیرگذار خواند.

وی ادامه داد: اکنون علوم انسانی برخلاف رویکرد گذشته در تلاش برای گسترش و پیشرفت همگانی بوده و در این راستا دانش‌آموزان زیادی را به طرف خود جذب کرده است.

به گفته ذکی‌پور، صومعه‌سرا در سال جاری در مقاطع دوم و سوم رشته انسانی مقام برتر استانی را کسب کرده است.

وی از سازندگی 127 درصدی مدارس در صومعه‌سرا خبر داد و اذعان کرد: صومعه‌سرا اکنون با 23 پروژه عمرانی - ‌آموزشی در حال نوسازی دارای مقام نخست استانی در حوزه سازندگی است.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه در این شهرستان بالغ بر 16 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند، یادآور شد: صومعه‌سرا با وجود دانش‌آموزان با هوش و مستعد در رتبه نهم کنکور سراسری در سطح گیلان قرار دارد.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول