اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

لازمه مدیریت جهانی توجه به آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدیریت جهانی، تربیت انسان‌های متخلق به اخلاق اسلامی نیازمند توجه به آموزش و پرورش است.

لازمه مدیریت جهانی توجه به آموزش و پرورش است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی صبح امروز در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: کلید پیشرفت هر کشور در دست آموزش و پرورش است و نباید ارزش‌ها و ظرفیت‌های این نهاد را فراموش کنیم.

وی افزود: اگر بناست در آینده انسان‌هایی متخلق به اخلاق انسانی داشته باشیم و از قافله علم عقب نمانیم و با کشورهای مختلف رقابت داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بهترین سرمایه‌های آینده کشور در اختیار آموزش و پرورش است، اضافه کرد: با توجه به هدف قرار دادن دین و معنویات از سوی دشمن، ما باید به مسائل اعتقادی و تربیتی دانش‌آموزان بیش از گذشته توجه داشته باشیم.

رضایی از حمایت‌های استاندار از آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده که استانداری در بدو ورود نشستی با مسئولان آموزش و پرورش داشته باشد و مشکلات این بخش را بررسی کند.

وی بیان کرد: در همین راستا جلسه شورای اداری استان با رویکرد حمایت از آموزش و پرورش نیز گامی دیگر در جهت حمایت از آموزش و پرورش بود که استاندار، بانی آن شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: این فرصت مغتنمی است که باید با همت و تلاش مضاعف از حمایت استاندار بیش از گذشته بهره‌مند شویم.

رضایی بیان کرد: بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش شورای آموزش و پرورش استان بوشهر رتبه بسیار عالی را در سطح کشور کسب کرده اما ظرفیت‌های زیادی وجود دارد تا استان به رتبه عالی و ممتاز هم برسد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول