اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق اهداف سند تحول آموزش و پرورش در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی بر ضرورت تلاش در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان تاکید کرد.

لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق اهداف سند تحول آموزش و پرورش در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند عزمی ملی است اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق تمام اهداف پیش‌بینی شده در این سند، می‌بایست آموزش و پرورش را همیاری و همراهی کنند.

وی افزود: همچنین آموزش و پرورش نیز باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق به عنوان شرط اصلی در تحقق اهداف این سند به عرصه اجرایی وارد شود.

رشید در ادامه عنوان کرد: امروز جامعه فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش، بیش و پیش از همه می‌بایست در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی و منسجم در این حوزه تلاش کنند.

وی همچنین طرح موضوع آسیب‌شناسی در حوزه آموزش و پرورش و سپس ارائه راهکار برای حل آن را از جمله وظایف شورای آموزش و پرورش استان دانست.

محمدتقی فخریان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری، گفت: این شورا از ابتدای امسال تاکنون، 140 مصوبه داشته که 124 مصوبه آن اجرایی شده است.

وی افزود: 10 مصوبه مربوط به حوزه پرورشی، 24 مصوبه اداری و مالی، 13 مصوبه عمرانی،10 مصوبه رفاهی و خدماتی، 5 مصوبه پژوهشی و 64 مصوبه شامل سایر موارد بوده است.

فخریان اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش استان در سال گذشته، موفق به دریافت رتبه بسیار عالی و در سال 89 رتبه عالی در میان شوراهای آموزش و پرورش کشور شده است.

انتهای پیام/2558/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول