اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

آموزش و پرورش زیر بنای توسعه جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه جامعه دانست و گفت: توسعه همه‌جانبه نظام آموزشی و توجه به این نهاد مرهون خدمات و دلسوزی شوراهای آموزش و پرورش بوده است.

آموزش و پرورش زیر بنای توسعه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی‌حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پروش این شهرستان اظهار داشت: این مجموعه باید با ایفای کامل وظایف و مأموریت‌های محوله در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی تأثیرگذاری خود را اثبات کرده و در این حوزه‌ها حضوری مستمر و یکپارچه داشته باشد.

وی آموزش و پرورش را زیربنای توسعه جامعه دانست و افزود: توسعه همه‌جانبه نظام آموزشی و توجه به این نهاد مرهون خدمات و دلسوزی شوراهای آموزش و پرورش بوده که با گره‌گشایی از مشکلات، زمینه را برای رسیدن به مهم‌ترین اهداف عالیه انقلاب اسلامی هموار می‌کنند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه جمعیت دانش‌آموزان این شهرستان نزدیک به 40 هزار نفر بوده و تمام خانواده‌ها به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، ابراز داشت: هر قدمی که برای ارتقای آموزشی و سطح تربیتی دانش‌آموزان برداشته شود به یقین تمام خانواده‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را جمله از کارهای مهم صورت گرفته در این حوزه دانست و عنوان کرد: امروز سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده و بر اجرای آن تاکید دارند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه چنگیز آزادیخواه جهرمی رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم گزارشی از فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش این شهرستان را ارائه کرد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول