اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

شوراهای برتر‌ آموزش و پرورش کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کرمان از سه شورای آموزش و پرورش برتر استان کرمان تجلیل شد.

شوراهای برتر‌ آموزش و پرورش کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بعد‌از‌ظهر امروز با حضور استاندار کرمان از سه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و کرمان به عنوان شورا‌های برتر آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان پیک‌های فرهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

مهدی صدفی با تاکید بر مشارکت دانش‌آموزان در طراحی و اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر اضافه کرد: ستادهای دهه فجر دانش‌آموزی باید با مسئولیت دانش‌آموزان تشکیل شود و معلمان نیز هدایت و نظارت آنها را به عهده بگیرند.

وی تصریح کرد: ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به ویژه در مقطع دبیرستان مورد تاکید است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: نوروز 91 در استان کرمان 33 ستاد اسکان با همکاری یک‌هزار و 502 نفر از فرهنگیان تشکیل شد.

علی محمدی ادامه داد: 5 هزار و 42 کلاس در قالب 407 مدرسه در سطح استان کرمان ساماندهی مسافران نوروزی را به عهده داشتند.

این مسئول با بیان اینکه مبلغ 250 میلیون تومان از منابع استانی برای اسکان مسافران نوروزی 91 به آموزش و پرورش کرمان کمک شد، تصریح کرد: 637 هزار و 360 نفر روز در این مدت در مدارس کرمان پذیرایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: کرمان بعد از استان‌های فارس و اصفهان با پذیرش 76 هزار و 296 خانوار و 360 هزار و 711 نفر بیشترین آمار اسکان مسافران نوروزی سال 91 را داشت.

انتهای پیام/80017/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول