اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

مسئولان آموزش و پرورش شوراهای دانش‌آموزی را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید بیش از پیش شوراهای دانش‌آموزی را حمایت کنند.

مسئولان آموزش و پرورش شوراهای دانش‌آموزی را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی ادگی صبح امروز در همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی که با حضور مسئولان شهری و استانی همچنین دانش‌آموزان دختر 18 شهر استان خوزستان در اردوگاه میثاق برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با برگزاری همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی در شهرستان آبادان، چنین همایشی در شمال استان خوزستان و در شهرستان دزفول در حال برگزاری‌ست.

وی افزود: برای سومین سال متوالی است که موفق به برگزاری این همایش شده و در این راستا از همه مسئولان امر و مرتبط تقدیر و تشکر داریم.

* نقش شوراهای دانش‌آموزی ملموس‌تر شناخته شود

رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان خاطرنشان کرد: کمک و همیاری دانش‌آموزان می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی را در آموزش و پرورش به جای بگذارد، در همین راستا تقویت تعامل مضاعف مسئولان آموزشی و پرورشی با شوراهای دانش‌آموزی امری ضروری‌ست.

وی با اشاره به نقش واقعی شوراهای دانش‌آموزی و انتظارات از این نهاد اضافه کرد: با همتی دوچندان می‌توان فعالیت شوراهای دانش‌آموزی را پررنگ‌تر جلوه داد و با برگزاری چنین همایش‌هایی با عزمی‌ راسخ‌تر باید کارها و وظایف بر عهده نهاده شده شوراهای دانش‌آموزی را به نحو احسنت حمایت و پشتیبانی کرد.

ادگی تصریح کرد: نقش این شوراها با حمایت‌های مضاعف ملموس‌تر می‌شود و البته به درستی به جایگاه در خور شأنی که باید باشد، می‌رسند.

* شوراهای دانش‌آموزی در جلسات مرتبط، حضوری مستمر داشته باشند

وی با بیان اینکه شوراهای دانش‌آموزی باید خواسته، مشکلات و کمبودهای دانش‌آموزان را به گوش مدیران، مربیان و اولیای مدرسه و آموزش و پرورش منطقه برسانند، گفت: اعضای شورای دانش‌آموزی باید در جلسات شورای آموزش و پرورش و جلسات مدیران مدیران مدارس حضوری مستمر داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان خاطرنشان کرد: شوراهای دانش‌آموزی همچنین باید با انجام فعالیت‌های گروهی و محول شده، بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر با آموزش و پرورش منطقه‌شان بکوشند.

وی در پایان اظهار کرد: دانش‌آموزان با توجه به چنین شوراهایی می‌توانند بیش از پیش به سوی رشد و تعالی پیش روند اما در این میان ارتباط مدیران مدارس با آنها حرف اول و آخر را می‌زند.

انتهای پیام/ 72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول