اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک تأکید کرد

اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش در آبیک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه کمیت مصوبات در آموزش و پرورش مهم نیست، گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش در این شهرستان ضروری است.

اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: شهرستان آبیک این قابلیت و آمادگی را دارد که در هر برنامه‌ای که در استان قزوین پیاده می‌شود، به عنوان گزینه پایلوت انتخاب شود.

وی بر رفع مشکلات آموزش و پرورش به طور کاربردی‌تر و کارشناسانه‌تر تأکید کرد و افزود: آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند برنامه‌های خوبی را تدوین و در جامعه به مرحله اجرا درآورد.

این مسئول مدارس را بهترین مکان برای ترویج فرهنگ نماز دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی و امکانات خود گام‌های ارزنده‌ای را در نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان بردارد و موفق‌تر عمل کند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: زمانی می‌توان بیان کرد آمار قبولی دانش‌آموزان در کنکور مطلوب است که دانش‌آموزان در بهترین دانشگاه و بهترین رشته پذیرفته شوند.

داداشی اذعان داشت: امروز آموزش و پرورش در هر برنامه‌ای که بخواهد در کشور پیاده شود، نقش نخست را ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: گرچه اجرای نظام آموزشی 3-3-‌6 کار سخت و مشکلی به نظر می‌رسید ولی کار ارزشمندی بود که با تلاش متولیان آموزش و پرورش در حال اجراست و در آینده شاهد نتایج مطلوب آن در جامعه خواهیم بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش توانسته‌اند گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول