اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد

آغاز به‌کار کمیته اسکان مسافران نوروزی در گچساران

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش گچساران گفت: به منظور آمادگی و استقبال مطلوب از مسافران نوروزی، کمیته اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آغاز بکار کرده است.

آغاز به‌کار کمیته اسکان مسافران نوروزی در گچساران

مهدی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آموزش و پرورش در ستاد استقبال از مسافران نوروزی، مسئولیت کمیته اسکان مسافران را عهده‌دار است.

وی یادآور شد: از تاریخ 21 دی امسال استارت کار کمیته اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش گچساران به صورت عملی زده شد.

معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: در همین راستا با دعوت از سرایداران و خدمت‌گزاران مدارس، نکته‌های امنیتی توسط کارشناسان حراست آموزش و پرورش به این افراد منتقل شده است که این روند طی جلسات متعددی تا پایان اسفند امسال ادامه خواهد داشت.

احمدی در پاسخ به اظهارات رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر سرقت اموال تعدادی از مسافران نوروزی در مدارس طرح اسکان آموزش و پرورش گچساران در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: این حادثه در نوروز سال 91 اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: با اجرای نظارت‌های شبانه‌روزی مستمر کشیک کمیته اسکان آموزش و پرورش در سال 91، گزارشی مبنی بر این قضیه در سال 91 نداشته‌ایم.

احمدی تأکید کرد: با توجه به ارائه فرم‌های ارزیابی که توسط مهمانان نوروزی تکمیل شد، هیچ اتفاقی گزارش نشده و در برخی موارد نیز از طرف برخی استان‌ها اقدام به تشویق برخی از مدارس گچساران به دلیل عملکرد مناسب در طرح اسکان شده است.

معاون پشتیانی و مالی آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که در سال گذشته 35 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی ساماندهی و تجهیز شد، تصریح کرد: امسال نیز لیست، آدرس، اسامی مدیران و سرایداران و شماره تماس‌های این افراد را در اختیار نیروی انتظامی گچساران قرار می‌دهیم.

احمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر 35 مدرسه طرح اسکان، 10 درصد نیز مدارس مازاد به منظور اسکان اضطراری مسافران نوروزی برای پیش‌بینی اتفاقات غیر مترقبه و ناگهانی از جمله بارندگی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان‌ این‌که آموزش و پرورش گچساران در زمینه اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان با چند مشکل اساسی روبرو شده است، گفت: امسال تعداد زیادی از مدارس طرح اسکان در حوزه مدارس هوشمند قرار گرفته که در این مدارس تجهیزات جانبی نصب شده است.

احمدی عنوان داشت: با توجه به طرح اسکان و البته هوشمند سازی مدارس، سرایداران مدارس از معذوریت نظارتی بر اتاق‌های طرح اسکان که هوشمند سازی شده خواهند داشت.

وی متذکر شد: برای هر کلاس هوشمند سازی شده افزون بر 70 میلیون ریال تجهیزات خریداری شده که نگهداری تجهیزات و امنیت در این موارد لازم و ضروری است.

احمدی با اشاره به برودت و کاهش دمایی هوا در ایام نوروز در گچساران وجود وسایل گرمایشی برای مسافران نوروزی را لازم و ضروری دانست.

رتبه عالی کشوری آموزش و پرورش گچساران در اسکان مسافران نوروز 91

معاون پشتیانی و مالی آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در بحث حامل‌های انرژی، شرکت گاز تخفیف 50 درصدی برای مدارس را اعمال نکرده که این موضوع سبب ضرردهی به مدارس طرح اسکان آموزش و پرورش می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: در کنار همه کارهای عنوان شده آموزش و پرورش دارای تیمی نظارتی بوده که نماینده وزارتی این تیم از مرکز کشور به شهرستان‌ها آمده و فعالیت‌های صورت گرفته در بحث خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در مدارس طرح اسکان را بررسی و پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال 91 گچساران از رتبه‌های عالی کشور در زمینه خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی در طرح اسکان شناخته شد.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول