اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

برپایی نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در بوستان شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برپایی نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در تعطیلات نوروزی در بوستان شبانکاره خبر داد.

برپایی نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در بوستان شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شبانکاره اظهار داشت: ترویج فرهنگ اسلامی در هر شرایطی ضروری است و باید این فرهنگ در سطح جامعه به خوبی گسترش یابد.

وی افزود: شبانکاره همواره میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرایط برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شهرها و روستاهای شبانکاره در ایام نوروز از برنامه‌های این نهاد در سال جدید است.

نیک‌نژاد از برپایی نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در تعطیلات نوروزی در بوستان شبانکاره خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حضور مردم و مسافران و بازدید از بوستان آزادی، این بوستان نیازمند نمایشگاه فرهنگی مذهبی است که در ایام نوروز این امر محقق می‌شود.

وی افزود: تبلیغات اسلامی شبانکاره همانند سال گذشته اقدام به برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء و کلاس‌های احکام و سخنرانی، نصب پلاکارد در مورد مسائل اخلاقی، دینی، امر به معروف و نهی از منکر در ارتباط با عفاف و حجاب می‌کند.

بخشدار شبانکاره نیز گفت: با توجه به بارندگی امسال، آب و هوای مناسب، سرسبزی منطقه، قرار گرفتن شبانکاره در خط اصلی گناوه و برازجان و استقبال مسافران از منطقه شبانکاره، مهمانان نوروزی می‌توانند از مکان‌های دیدنی بوستان آزادی و سایر مناطق بازدید کنند و با هماهنگی ادارات فرهنگی فضا و بستر مناسب برای مسافران فراهم می‌شود.

مختار چترسنجی افزود: همه دستگاه‌ها برای رفاه و آسایش مهمانان نوروزی همکاری و همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول