اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: فارس با تلاش تمام دست‌اندرکاران، به گرمی از میهمانان نوروزی پذیرایی می‌کند.

فارس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان، با بیان این که یکی از معضلات گردشگری در فارس عدم برنامه‌ریزی برای خرید مناسب گردشگران است، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه اصناف باید تلاش کنند با ارائه خدمات مناسب و کم کردن از ساعات تعطیلی در نوروز، زمینه را برای پذیرایی مناسب از گردشگران و رشد اقتصادی این استان، فراهم کنند.

وی با اشاره به این که طرح جامع گردشگری استان فارس بیش از دو سال در حال مطالعه و بررسی است، افزود: فارس در تمام زمینه‌های گردشگری مانند مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی، ظرفیت‌های فراوانی دارد که برای استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

استاندار فارس تصریح کرد: ظرفیت‌های غیر فعال این استان باید وارد چرخه بهره‌برداری شود و امکانات موجود نیز باید تقویت شده و ارتقا باید.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که برنامه بازدید اقشار کم‌درآمد از سه شهر مذهبی ایران شامل مشهد، قم و شیراز، ابلاغ شده است، اظهار کرد: تمام امکانات این استان را برای اجرای هرچه بهتر این برنامه به کار می‌گیریم و در این راستا دستگاه‌های اجرایی این استان باید مهمان‌سراهای خود را در اختیار این طرح قرار دهند.

صادق عابدین با اشاره به این که زمین تالار مهر شیراز بیش از یک سال است که تهیه شده است، گفت: امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعهداتش در مورد تامین بودجه و ساخت این تالار اقدام کند.

در این جلسه چارت جدید ستاد تسهیلات سفر فارس و کلیات طرح جامع گردشگری این استان ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول