اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی گچساران خبر داد

آمادگی کامل نیروی انتظامی ‌برای حفظ امنیت در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی گچساران گفت: نیروی انتظامی گچساران از آمادگی کاملی در راستای حفظ و برقراری امنیت و آرامش شهروندان و مهمانان نوروزی برخوردار است.

آمادگی کامل نیروی انتظامی ‌برای حفظ امنیت در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید قدرت‌الله بیعت‌اصل در نشست ستاد تسهیلات نوروزی گچساران اظهار کرد: به نظر می‌رسد امسال سال خوب و مبارکی باشد زیرا دو ماه قبل از فرا رسیدن ایام نوروز این جلسه برگزار شده است.

وی افزود: در زمینه ایجاد امنیت مانند سال‌های گذشته در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی، امنیتی با برگزاری جلسات لازم در شورای تأمین، برنامه‌ریزهای لازم صورت گرفته است.

بیعت‌اصل ابراز داشت: برای فراهم کردن امنیت در همه حوزه‌ها از جمله انتظامی، امنیتی و جاده‌ای و ترافیکی نیروهای لازم را از طریق استان جذب کرده و در بحث جاده‌ها نیز امسال در فواصل کوتاه از مأموران پلیس‌راه و راهبر استفاده خواهیم کرد.

شرکت نفت گچساران همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته است

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به لزوم حفظ و برقراری امنیت در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه (س) این شهرستان و تشکر از همکاری مجموعه نفت در فراهم کردن خودرو و غذای 12 نفر از پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروز سال 91 گفت: انتظار بر این است که همکاری و تعامل نفت گچساران در زمینه ارائه خدمات به پرسنل نیروی انتظامی در سال 92 نیز مانند سال‌های گذشته تکرار شود.

بیعت‌اصل عنوان داشت: با فرا رسیدن ایام نوروز می‌طلبد که دیگر ادارات در زمینه برقراری و حفظ امنیت روزانه چهار دستگاه خودرو را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند که برخی از ادارات همکاری لازم را به عمل آوردند اما برخی ادارات نیز برای یک‌ساعت نیز خودروی خود را در اختیار نیروی انتظامی قرار ندادند.

آموزش و پرورش لیست مدارس طرح اسکان را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر پیش‌بینی حوادث غیر مترقبه از جمله بارندگی برای مهمانان نوروزی که در چادر اسکان دارند، تصریح کرد: در زمینه رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی در شرایط بارندگی پیش‌بینی‌های لازم انجام شود تا در صورت بارندگی به مکان‌های مشخص شده استقرار یابند.

بیعت‌اصل با اشاره به طرح استفاده مسافران نوروزی از مدارس آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: در راستای بر قراری امنیت و آرامش‌خاطر مسافران نوروزی لیست مدارس مشخص شده برای اسکان مهمانان نوروزی در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی گچساران با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی در زمینه حفظ و برقراری امنیت در تمامی حوزه‌های شهری و جاده‌ای، عنوان داشت: نیروی انتظامی با تمام قدرت، در زمینه حفظ آرامش و ایجاد امنیت برای شهروندان و مسافران نوروزی تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول