اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت معاونت دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

فعالیت 11 داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از فعالیت شبانه‌روزی 11 داروخانه طی ایام نوروز در سطح استان زنجان خبر داد.

فعالیت 11 داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعیده نهاوندی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده برای نظارت بر فعالیت‌ داروخانه‌های فعال استان در ایام نوروز اظهار داشت: نظارت بر این داروخانه‌ها با حضور کارشناسان انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی انجام شده برای فعالیت 11 داروخانه به صورت شبانه‌روزی در سطح استان زنجان در ایام نوروز خبر داد و افزود: هفت داروخانه از این مجموع در مرکز استان، دو داروخانه در ابهر و یک داروخانه در خرم‌دره واقع شده‌اند.

رئیس اداره نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: داروخانه‌هایی هم به صورت روزانه در سطح استان در ایام نوروز فعال خواهند بود.

وی از بررسی و پایش مستمر مراکز ارائه لوازم آرایشی و بهداشتی استان زنجان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای کنترل این مراکز در آستانه سال جدید و افزایش خریدهای مردمی انجام می‌شود.

نهاوندی جلوگیری از عرضه کالای قاچاق را از دیگر دلایل تشدید بازرسی‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایت‌های مردمی به صورت 24 ساعت انجام می‌شود، ادامه داد: مرکز اطلاع‌رسانی هم اقدام به ارائه مطالب آموزشی و توصیه‌های درمانی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول