اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از مردم زلزله‌زده برگزار می‌شود

تورهای سفر به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در نوروز

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از تشکیل تورهای سفر به مناطق زلزله‌زده استان در نوروز سال 92 برای گردشگران خبر داد.

تورهای سفر به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان آذربایجان‌شرقی در جلسه تسهیلات نوروزی اظهار کرد: در دوره پس از زلزله نیاز این مناطق به کمک‌های مردمی و مرهم‌گذاری بر دردهای اهالی بود و اکنون باید مردم کشورمان به این مناطق وارد شوند تا با تماشای اقدامات انجام یافته اسباب دلگرمیشان فراهم شود.

وی تصریح کرد: با برگزاری این تورها می‌توانیم مردم را از نزدیک با اقدامات انجام گرفته در این مناطق آشنا ساخته و تردیدهایی که در اذهان برخی نسبت به کیفیت خدمات و آمارها به وجود آمده برطرف کنیم.

بیگی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در جریان زلزله اخیر توانست از تمام توان استانی و ملی برای مدیریت این جریان استفاده کند، تاکید کرد: اکنون باید توجه مردم کشورمان را به این مناطق و فعالیت های مثبتی که در سایه همدلی و کمک‌های خود آنها صورت گرفته جلب کنیم.

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان یادآور شد: در کنار سفرهای مستقل و داوطلبانه مردم به این مناطق، با تشکیل تورهای سازمان یافته برای بازدید از این مناطق می توانیم حس دلگرمی و امیدواری را در جامعه تقویت کنیم.

فضای شادی و نشاط در نوروز 92 آذربایجان شرقی حاکم می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر نقش مسائل فرهنگی و هنری در ایجاد فضایی شاد، گفت: تمام شرایط برای ایجاد فضای شادی و نشاط بر سفرهای نوروزی به آذربایجان‌شرقی فراهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ،وی افزود: ایجاد فضایی شاد در نوروز، می‌تواند پیش زمینه‌های فکری غلط منفی و تیره گردشگران خارجی نسبت به ایران را که بر اثر مسائلی همچون تحریم به وجود آمده تغییر دهد.

بیگی با بیان اینکه نوروز فرصت تغییر این پیش‌فرض‌های غلط کشورهای دیگر نسبت به کشورمان را فراهم می‌کند، بر ایجاد فضای شادی و نشاط بر تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و عمومی نوروز 92 از سوی نهادها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

بیگی اجرا و پخش موسیقی های محلی، سنتی و بومی که مورد تائید عرف و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی هستند را از ملزومات ایجاد فضایی شاد برای خانواده ها  گردشگران نوروزی در استان عنوان کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برگزاری موسیقی سنتی رضایت خاطر شهروندان و گردشگران نوروزی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/60002/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول