اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شوش خبر داد

اختصاص 70 درصد فضاهای آموزشی شوش به اسکان نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شوش از اختصاص 70 درصد از فضاهای آموزشی این شهرستان به اسکان نوروزی گردشگران در این کهن شهر خوزستان خبر داد.

اختصاص 70 درصد فضاهای آموزشی شوش به اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، غلامعلی مجدیان عصر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شوش اظهار داشت: باید خدمات‌دهی در سال‌ جاری نسبت به سال گذشته تفاوت فاحشی داشته باشد.

وی افزود: قرار است در سال‌جاری 70 درصد از فضاهای آموزشی و مدارس شهرستان شوش برای اسکان مهمانان نوروزی اختصاص یابد و در این باره مقدمات کار فراهم شده است.

*بازدید 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی شوش

معاون فرماندار شوش اظهار داشت: در نوروز سال گذشته بیش از چهار میلیون نفر از مناطق عملیاتی فکه و فتح‌المبین دیدن کرده‌اند که در نوع خود رکوردی قابل توجه است.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای کاهش مشکلات کاروان‌های راهیان نور در شهرستان شوش خاطر نشان کرد: در سال‌جاری قرار است 50 درصد از ظرفیت مساجد شهرستان به اسکان این کاروان‌ها اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: شهرستان شوش از جمله شهرهایی است که هم گردشگر میراثی و هم گردشگر مذهبی دارد و به این دلیل باید کوشید تا به بهترین وجه ممکن از این افراد پذیرایی کرد.

*مراکز درمانی همه فعال خواهند بود

معاون فرماندار شوش اظهار داشت: مراکز بهداشتی و فوریت‌ها به طور کامل فعال خواهند بود و به این دلیل در تلاش هستیم تا از این نظر مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی با اشاره به گروه‌های فوریت‌های پزشکی مستقر در سراسر شهرستان شوش افزود: قرار است 16 گروه امداد و نجات در سراسر شهر و جاده‌های منتهی به این شهرستان مستقر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر یکی از 10 اثر ثبت جهانی ایران را در خود جای داده است و به این دلیل گردشگران زیادی برای دیدن این اثر تاریخی به شوش سفر می‌کنند.

انتهای پیام/72006/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول