اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

گردشگران در نوروز 92 می‌توانند از طاقبستان دیدن کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: گردشگران و مهمان نوروزی در ایام نوروز 92 می‌توانند از کتیبه طاقبستان دیدن کنند.

گردشگران در نوروز 92 می‌توانند از طاقبستان دیدن کنند

جلیل رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به‌زودی ناظران عالی سازمان می‌آیند و نوع سنگ‌فرشی که قرار است در پروژه ساماندهی طاقبستان به‌کار رود را تعیین می‌کنند.

رحیمی با بیان اینکه انجام پروژه ساماندهی طاقبستان، روح باستانی به پروژه بخشیده، تاکید کرد: برای انجام این کار، افراد بسیاری کار کرده‌اند و هزینه‌هایی صرف شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: جنس سنگ‌فرش هنوز مشخص نشده و مشروط به اظهار نظر کارشناسان مربوطه است و البته هم‌اکنون نیز این پروژه منظره و وضعیت خوبی دارد.

وی انجام سنگ‌فرش و تکمیل محوطه را مشروط به تامین اعتبار پروژه دانست و تاکید کرد: ساماندهی محوطه روبروی طاق انجام‌شدنی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: این مجموعه در ایام نوروز 92 به روی گردشگران و مهمان نوروزی باز است و علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌توانند از آن دیدن کنند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: وضعیت طاقبستان در حال حاضر بسیار مطلوب و دیدنی است و با روزهای نخست اجرای طرح ساماندهی این پروژه قابل مقایسه نیست و ما با توجه به حساسیتی که نسبت به آثار باستانی داریم، برای اجرای مناسب این طرح تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

انتهای پیام/2700/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول