اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

برنامه‌ریزی برای ایجاد تسهیلات سفر نوروزی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد تسهیلات لازم برای دسترسی مردم به ناوگان عمومی مناسب و خدمات مطلوب به ویژه در ایام نوروز 92 تأکید کرد.

برنامه‌ریزی برای ایجاد تسهیلات سفر نوروزی در همدان

بابک قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در همدان بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد تسهیلات لازم برای دسترسی مردم به ناوگان عمومی مناسب و خدمات مطلوب به ویژه در ایام نوروز 92 تأکید کرد.

وی میزان استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی در سال گذشته را چشمگیر توصیف کرد و افزود: با توجه به تمهیداتی که اتخاذ شده و نیز با عنایت به امکانات جدید مهیا شده در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری امیدواریم امسال بیشترین میزان استفاده‌کنندگان از این ناوگان را در سفرهای نوروزی داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نظارت کافی بر عملکرد شرکت‌های مسافربری را در قالب برقراری کشیک نوروزی به صورت صبح و بعد از ظهر در تمام ایام تعطیلات اعلام کرد و گفت: برای نظارت بر این امر پرسنل اداره کل، مسئولان انجمن‌های صنفی و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافری فعال خواهند بود.

وی بکارگیری توان ارتباطی اعم از استفاده از صندوق پیشنهادات و انتقادات، توزیع فرم‌های ارزشیابی و نظرسنجی، اعلام شماره تلفن پیام‌گیر و توزیع بروشور و کتابچه‌های راهنما و... را نیز به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد.

قهرمانی همچنین به حضور نمایندگی‌های این اداره کل در پایانه‌های مسافری همدان و شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: مقرر شده تمام شرکت‌ها از تمام توان ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در این ایام استفاده کنند.

وی با تأکید بر کنترل و نظارت بر نحوه پیش فروش بلیت‌های نوروزی بیان کرد: زمان پیش فروش و فروش اینترنتی بلیت نیز طبق برنامه و بر اساس زمانبندی که متعاقباً اعلام خواهد شد با نظارت مسئولان به انجام خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان در پایان سخنانش تصریح کرد: هدف مجموعه حمل و نقل و سایر همکاران مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران، جلب رضایت مردم و ایجاد زمینه راحتی و ایمنی هموطنان در این ایام است.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول