اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

جلسات ارگان‌ها در ایام نوروز ای کاش یک کاسه شوند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به تعدد جلسات برگزار شده در ایام نوروز از طرف ارگان‌ها تصریح کرد: ای کاش این جلسات یک کاسه شده و تحت یک فرماندهی متحد عمل کنند.

جلسات ارگان‌ها در ایام نوروز ای کاش یک کاسه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا معجونی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه امنیت غذایی این استان از برنامه‌ریزی انجام شده در این جمعیت برای ایام نوروز خبر داد و گفت: در این راستا 10 اکیپ راهنمایی مسافران در مناطق مختلف استان مستقر می‌شوند.

معجونی استقرار خیمه‌های نماز و چادرهای قرآن بخوانید و جایزه بگیرید را از دیگر اقدامات هلال‌احمر زنجان در ایام نوروز اعلام کرد.

وی از افزایش هفت پایگاه به جمع پایگاه‌های ثابت هلال‌احمر در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این راستا 15 اکیپ طی روزهای 25 اسفند سال‌جاری تا 15 فروردین سال آینده در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد نیروهای امدادی هلال‌احمر استان زنجان را در ایام نوروز 88 نفر اعلام کرد و گفت: این نیروها به همراه 18 کادر اقدام به خدمت‌رسانی در ایام نوروز می‌کنند.

*لزوم آمادگی برای حوادث غیرمترقبه

وی با اشاره به لزوم اندیشیده شدن اقدامات لازم به هنگام بروز حوادث پیش‌بینی نشده در ایام نوروز افزود: هر زمان باید برای مقابله با حوادث غیرمترقبه آماده بود.

وی تاکید کرد: داشتن وحدت رویه در امر فرماندهی از امور مهم برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ق10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول