اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره صنعت و تجارت صورت می‌گیرد

ایجاد پایگاه‌های دریافت شکایات مردمی گچساران در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از ایجاد چند پایگاه در راستای امر دریافت گزارشات و شکایات احتمالی مردمی در ایام نوروز مرکز شهر خبر داد.

ایجاد پایگاه‌های دریافت شکایات مردمی گچساران در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا شریفی صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی گچساران اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت در ایام نوروز هماهنگی‌های لازم را با مباشران توزیع در راستای تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی شهروندان و مهمانان نوروزی خواهد داشت.

وی افزود: با برقراری گشت‌های مشترک و کشیک‌ نظارت بر قیمت کالا و خدمات صورت می‌گیرد، همچنین کشیک بر واحدهای خدمات‌رسان از جمله نانوایی‌ها، صافکاری‌ها و خدمات مربوط به اتومبیل‌ها به صورت ویژه در ایام نوروز انجام می‌شود.

شریفی از ایجاد چند پایگاه در راستای امر دریافت گزارشات و شکایات احتمالی مردمی در مرکز شهر خبر داد و گفت: مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت در دو نوبت صبح و عصر در این مکان‌ها حضور یافته و گزارشات مردمی در زمینه تخلفات اقتصادی را دریافت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از راه‌اندازی یک دستگاه نانوایی سیار در مرقد حرم بی‌بی حکیمه(س) گچساران خبر داد و ابراز داشت: این نانوایی تمام اتوماتیک و در نوع نان لواش بوده که در صورت فراهم شدن شرایط حمل به مرقد بی‌بی حکیمه(س) منتقل می‌شود.

شریفی در ادامه عنوان داشت: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران نوروزی که از خودروی شخصی برای مسافرت به گچساران استفاده می‌کنند با شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات به مشکلات احتمالی مسافران در زمینه خودرو صورت خواهد گرفت.

وی نقص فنی خودپردازهای بانکی در ایام نوروز را یکی از مهم‌ترین مشکلات مسافران و شهروندان در ایام نوروز دانست و عنوان داشت: مشکل نقص فنی عابربانک‌ها در طول ایام نوروز سال گذشته سبب دلخوری و نگرانی بسیاری از مسافران نوروزی شده بود.

شریفی با بیان این‌که در طول ایام نوروز حجم تقاضای دریافت پول به شدت بالا می‌رود، تأکید کرد: اگر لازم باشد در جلسه بعدی به صراحت اسامی بانک‌های که در سال گذشته نقص فنی دستگاه‌های خودپرداز این بانک‌ها مردم را دچار مشکل کرد، اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/82001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول