اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان خدابنده انجام شد

برگزاری یادواره شهید ذوالقدر با حضور مردم و مسئولان

خبرگزاری فارس: یادواره شهید ذوالقدر با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان خدابنده برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید ذوالقدر با حضور مردم و مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امام جمعه قیدار صبح امروز در مراسم یادواره شهید ذوالقدر با گرامیداشت سالروز شهادت گروه فدائیان اسلام به بیان مطالبی در زمینه مبارزات انجام شده توسط این گروه پرداخت.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی همچنین با اشاره به فداکاری‌های انجام شده توسط شهید ذوالقدر افزود: این شهید والامقام افتخار روستای کرسف و شهرستان خدابنده است.

وی با بیان اینکه شهید ذوالقدر در روزهای خفقان و حاکمیت استعمار قیام کردند، اضافه کرد: این امر نشان از ایمان و اعتقاد فدائیان اسلام بوده است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه زندگی شهدا مبتنی بر دین و اسلام بود،‌ اضافه کرد: این گروه با همه وجود در مقابل اسلام‌زدایی و دین‌زدایی دشمنان مقابله کردند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت امروزی ایران اسلامی و ناموفق ماندن توطئه‌های دشمنان به برکت وجود آگاهی، ایمان، شجاعت شهیدانی همچون آیت‌الله کاشانی، شهید نواب صفوی و .... به دست آمده است، اضافه کرد: در حال حاضر نیز وجود با برکت مقام معظم رهبری است که دشمن را در همه عرصه‌ها و تحریم‌ها متزلزل کرده و ابهت استکبار جهانی را در دنیا شکسته است.

لازم به ذکر است، آیین معنوی و پرشکوه یادواره شهید ذوالقدر از شهدای فدائیان اسلام و 18 شهید گرانقدر روستای کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده با شرکت قشرهای مختلف از قبیل مردم، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان ادارات و سازمان‌ها و فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و نظامی برگزار شد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول